Thuis

Live

Promo

Toernooien

Club

Help

Account en registratie

Moet ik me registreren om te spelen?

Ja. Zonder een geverifieerde account kunt u onze games niet spelen of weddenschappen plaatsen.

Wanneer u een account aanmaakt, kunt u in demo-modus of met echt geld spelen, net als in een echte speelhal of casino. U kunt dan geld op uw account storten met behulp van de veilige online betalingsmethoden en uw winsten opnemen op uw bankrekening. Om je te registreren op deze online gaming website hoef je alleen maar hier te klikken en het formulier in te vullen. Vergeet niet dat je 18 jaar of ouder moet zijn om je account aan te maken.

Moet ik betalen om me te registreren?

Nee. Registratie op ons platform is volledig gratis. Eenmaal geregistreerd kunt u de eerste storting doen om te beginnen met het spelen van casinospellen of het wedden op uw favoriete sporten.

Ik woon in het buitenland. Kan ik toch een account aanmaken?

Nee. Onze website is alleen toegankelijk voor spelers die in België wonen.

Het is helaas niet mogelijk om een account aan te maken vanuit andere landen. U moet een inwoner van België zijn.

Moet ik mijn account verifiëren als ik me registreer?

Ja. De verificatie van je account is een wettelijke verplichting opgelegd door de Belgische Kansspelcommissie (BGC). Wanneer u zich registreert, wordt u gevraagd uw persoonlijke gegevens naar waarheid in te vullen. Deze informatie wordt vervolgens geverifieerd door een e-mail die u wordt toegestuurd om uw account te verifiëren.

Zonder een geverifieerde account kunt u niet bij ons spelen of wedden.

Ik heb geen verificatie e-mail ontvangen, wat moet ik doen?

Als u geen verificatiemail heeft ontvangen, kan deze in uw spamfolder terecht zijn gekomen.

U kunt opnieuw proberen ons het juiste e-mailadres te geven.

Helemaal geen e-mail ontvangen? Geen zorgen, neem contact op met onze klantenservice, en zij sturen u de link om uw account te bevestigen.

Ik wil geen e-mails of andere meldingen meer ontvangen. Waar kan ik dit instellen?

Wil je onze e-mails en meldingen niet meer ontvangen? Dat vinden we jammer, maar we begrijpen het. Om je af te melden van de mailinglijst ga je naar de instellingen van je account of neem je contact op met onze klantenservice. Wanneer je dit uitschakelt, loop je echter het risico leuke acties en evenementen te missen.

Ik wil mijn account sluiten

Het spijt ons u te zien gaan! Heeft u niet gevonden wat u zocht? We willen u laten weten dat we ons best doen om u de beste spel- en wedervaring te bieden om aan uw verwachtingen te voldoen.

Wilt u stoppen omdat u bang bent een gokverslaving te ontwikkelen? Vergeet niet dat u met verschillende hulpmiddelen uw activiteiten kunt controleren, zoals een stortingslimiet. Als u de toegang tot fysieke casino's, speelhallen en online casino's wilt worden ontzegd, kunt u het verzoek tot ontzegging van de toegang tot kansspelinrichtingen en wedkantoren van klasse I en II invullen.

U kunt ook een Speelpauze nemen in de sectie Verantwoordelijk Spelen in uw accountinstellingen.

Natuurlijk is het mogelijk om je account te sluiten in je accountinstellingen, maar helaas kun je je gegevens niet verwijderen. Dit omdat spelers die hun account sluiten geen nieuwe account meer mogen aanmaken, maar omdat we anders niet meer aan andere wettelijke eisen kunnen voldoen. Wil je weten wat de mogelijkheden zijn, neem dan contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn persoonlijke gegevens aanpassen?

Persoonlijke gegevens worden tijdens de registratie naar waarheid ingevuld, wat betekent dat deze niet zomaar gewijzigd kunnen worden. Bent u verhuisd of heeft u een nieuw telefoonnummer of bankrekeningnummer gekregen, neem dan contact op met onze klantenservice, zij kunnen u helpen om reeds geverifieerde persoonsgegevens te wijzigen.

Er kan om een bewijsstuk worden gevraagd. Dit is de enige manier waarop wij uw gegevens kunnen bijwerken en verifiëren.

Kan ik mijn bankrekeningnummer veranderen?

Het is alleen toegestaan te betalen van of naar een rekeningnummer dat in uw bezit is. Dit betekent dat dit niet zomaar gewijzigd kan worden. Is uw rekeningnummer gewijzigd, neem dan contact op met onze klantenservice en laat het hen weten.

Stuur ter controle ook een bewijs van uw nieuwe rekeningnummer mee waarop uw naam, adres en IBAN zichtbaar zijn. Dit document mag niet ouder zijn dan 3 maanden.

U kunt een nieuw geverifieerd bankrekeningnummer toevoegen om uw winsten op te nemen, maar per keer wordt slechts één geverifieerde actieve rekening in aanmerking genomen.

Ik ben mijn gebruikersnaam en wachtwoord vergeten. Hoe kan ik deze terug vinden?

Wat jammer dat u uw inloggegevens bent vergeten. Geen nood! Je kunt met je e-mailadres (waarmee je je account hebt aangemaakt) een nieuw wachtwoord aanvragen. Ga naar inloggen en druk op de optie "wachtwoord vergeten". U kunt uw wachtwoord ook opnieuw instellen via dit formulier. U ontvangt van ons een herstellink in uw e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen. Dit duurt meestal maar een paar minuten.

Controleer uw spam-folder of neem contact op met onze klantenservice als u deze e-mail niet ontvangt.

Ik ben het e-mailadres vergeten waarmee ik me heb geregistreerd. Wat kan ik doen?

Probeer in plaats daarvan in te loggen met uw gebruikersnaam.

Als u uw e-mailadres bent vergeten, neem dan contact op met de klantenservice. U moet de identificatieprocedure doorlopen om uw identiteit te verifiëren. Onze medewerker van de klantenservice zal u helpen uw e-mail te herstellen.

Ik kan niet meer inloggen op mijn account. Waarom?

Als u niet meer kunt inloggen op uw account, zijn er verschillende mogelijke redenen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen u precies uitleggen wat er nodig is om uw account te heropenen.

Mijn account is gehackt. Wat kan ik doen?

Als u denkt dat uw account gehackt is, is het eerste wat u moet doen uw wachtwoord veranderen. Hoe? Log in op uw account en kies een nieuw wachtwoord in uw instellingen.

Neem dan contact op met ons team via LiveChat, telefoonnummers op de website of door een e-mail te sturen naar het volgende adres: support@starcasino.be

Kan ik mijn account heropenen?

U kunt best contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen voor u nagaan of de rekening zonder problemen kan worden heropend.

Er zijn verschillende mogelijke redenen waarom uw rekening is gesloten. Daarom kan het zijn dat wij u een afkoelingsperiode van 7 dagen moeten geven voordat uw rekening opnieuw kan worden geopend.
Als u zelf een Speelpauze heeft gevraagd, moet u die periode afwachten.
Indien u perongeluk een Speelpauze heeft aangevraagd dan kan deze verlaagd worden naar minimum 7 dagen.
Onze medewerker van de klantenservice helpt u graag en kan u vertellen hoe lang uw rekening gesloten blijft.